Beatdown Planı
Dev, Golem veya Elektro Dev gibi tankları kuleye taşıyacak köprü baskınları için eliksir biriktirme zamanları, destek kartı yerleşimi ve karşı büyü senaryoları anlatılıyor.
Clash Royale’de kazanan oyuncular; el döngüsünü, rakip tahminini ve baskı değişimlerini aynı anda yönetmek zorunda. Bu bölüm, meta içinde öne çıkan üç temel oyun tarzını detaylarıyla inceler.
Dev, Golem veya Elektro Dev gibi tankları kuleye taşıyacak köprü baskınları için eliksir biriktirme zamanları, destek kartı yerleşimi ve karşı büyü senaryoları anlatılıyor.
Madenci, Zehir, Topçu veya Tesla temelli destelerde kart döngüsü, rakip kart izleme teknikleri ve eliksir avantajını korumanın yolları örnek eşleşmelerle paylaşılıyor.
Altın Şövalye, Bantit, Karanlık Prens gibi hızlı kartların köprüden baskısında zamanlama püf noktaları ve karşı baskının nasıl cezalandırılacağına dair senaryolar bulunuyor.
Rakibin elindeki kart sırasını tahmin etmeye yardımcı olan bu tablo, tetikleyici hamlelerin ardından hangi karşı oyunun tercih edilmesi gerektiğini gösteriyor.
Popüler desteler arası karşılaşmalar, üç hamlelik döngüler halinde çözümleniyor. Her döngüde eliksir farkı ve kule hasarı tabloya işlenerek karar anları netleştiriliyor.